5 Kasım 2013 Salı

Karma ciltler için yardım

Helebaa (merhaba :) ) cilt bakımına önem verenlerden bilgisi olanlardan kullananlardan yardım istiyorum.
Cildim karma sivilce sorunum yok t bölgesinin gün içinde yağlanmasından çok rahatsız oluyorum kullandığım fondöten de vasat ondan da kaynaklanıyor muhtemelen ama yakın bir zamanda da alamıcam almak istediğim fondöteni sevilden ya da tekin acardan almam lazım internetten de cilt rengimi tutturamam. Fondöten kullanmadığım zamanlarda da hava kirliliğinden hemen etkilenen bir cildim var ve bundan çok rahatsız oluyorum dışarıdan belli olmasa da önemli olan benim cildimi temiz ferah hissetmem. Parlama karşıtı bir krem istiyorum ve uzun saatler boyunca etkili olan. biotherm hakkında belli bir saatten sonra birden yağlanma hissi verdiğini duydum garnier ı kullanan varsa ya da bioderma nın ürününü parlama karşıtı temizleyici jel mi kullanmalıyım onu da bilmiyorum . 
Konu hakkında yardımcı olabilecek birileri olursa sevinirim görüşmek üzere :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder