21 Şubat 2014 Cuma

Mac fondoten ve fıx

Merhaba kullandığım makyaj malzemeleriyle ilgili görüşlerimi yazmaya geldim :)
Uzun zamandır cildime zarar vermeyecek kalıcı ama ağırlık yapmayacak bir müddet sonra cildimi yağlandırmayacak bir fondoten istiyordum mac'in kendi sitesindeki ürün açıklamalarından pro longwear ı seçtim şuan memnunum yağlandırma yapmıyor t bölgemde normalden karmaya dönük bir cildim var kapatıcılığı orta  fondotenin asıl yazın sorun benim için beyaz tenliyim ve güneşte kızarıyorum fondotenim umarım bu durumun önüne geçebilir 
ürünü mac cosmetics den inceleyebilirsiniz


VEE geldik meşhur fıx plus'a :)
bir heves almıştım ama kullanmıyordum fondoteni almaya gittiğimde yüzüme fondoten uygulamadan önce sıktılar sonra bende kullanmaya karar verdim yüzüme uygularken oda arkadaşım aa o ne bana da sık dedi :) fondoten sürmeden önce ona da sıktım akşam olduğunda betül bu sıktığın şey çok güzel cildim çok canlı duruyor çok beğendim diyince etkisini anladım :) ben makyajdan önce uygulamayı yeğliyorum ama göz makyajı yaptıysanız sabitlemek için kullanabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder